Думки розділилися. Долучайтеся до обговорення

Опубліковано .


У лютому цього року почалася робота над проектуванням центральної площі міста та амфітеатру. Коштів на подібні роботи у бюджеті не має, але поряд із нагальними питаннями, такими як ремонт доріг, благоустрій, вдалося знайти спонсорів для втілення в життя плану по реконструкції площі Народної, тож роботи зараз тут ведуться, за що дякуємо депутату облради Павлу Балозі.
Також завдяки спонсорській підтримці депутата міської ради Михайла Глушка кругова розв’язка в центрі міста збудована. Тож щодо цього якраз перше питання до Вас шановні відвідувачі. Зараз перед виконкомом стоїть дилема, як естетично прикрасити цю споруду. Однією з ідей є розміщення в центрі трьохстороннього електронного табло, яке показуватиме температуру повітря, час та день тижня. Під цією конструкцією пропонують розмістити покажчики, на яких буде відстань до тих міст, де працюють іршавчани, наприклад, Москва, Прага, Братислава тощо. І «квітковий килим» на клумбі безумовно буде.
Наступне питання для обговорення – це будівництво амфітеатру, вірніше його доцільність. Загалом на прохання міськвиконкому він запроектований із легких конструкцій та повинен бути збудований таким чином, щоб його можна використовувати взимку як каток, влітку – танцювальну і концертну площадку, літній кінотеатр. Слід відмітити, що подібну роботу за кошти із бюджету зробити практично неможливо, але у міськвиконкомі готові шукати інші джерела фінансування та в будь-який спосіб, якщо Ви вважаєте, що це місту потрібно, втілити плани у життя.
Неодноразово читачі газети та відвідувачі нашої веб-сторінки цікавляться продовженням будівництва басейну на базі ДЮСШ та відновлення роботи кінотеатру. За законодавством фінансувати ці об’єкти міськрада не має права і, очевидно, вирішувати ці питання необхідно у співпраці з райдержадміністрацією та райрадою. Міськвиконком, у межах своєї компетенції, буде працювати над конкретними варіантами вирішення цієї проблеми.
Шановні відвідувачі, висловлюйте свої ідеї щодо цього! Скажіть, яким ви бачите наше місто? Що треба робити у першу чергу? Що доцільно, а що, на вашу думку, ні?
Будемо вдячні за висловлені думки.

Виконком

Сьогодні у міській раді на позачергове засідання зібралися члени виконкому та депутати. Приводом для цієї зустрічі стало питання про встановлення, за пропозицією голови РДА Віктора Феєра, малих архітектурних форм на лівому березі річки Іршавка, біля районного будинку культури. Ці споруди мають бути естетично оформлені та призначені для відпочинку: літні скляні тераси із виглядом на парк та річку, де можна випита каву, можливо квітковий магазин тощо. Проект цих конструкцій вже розроблений. Але присутні висловили кілька ідей та побажань.
По-перше, чи не всі відмітили, що санітарний стан цієї території, м’яко кажучи ніякий. Даючи цю територію для встановлення малих архітектурних форм, можна буде контролювати це питання. Адже напевно кожен власник, щоб привабити клієнта, триматиме у чистоті не лише приміщення, а й навколишню територію.
По-друге, і депутати, і члени виконкому зійшлися на думці, що всі конструкції повинні мати однаковий зовнішній вигляд. Однозначно у проекті повинні бути обумовлені всі питання із каналізацією, теплом та електропостачанням. І власники цих приміщень повинні їх дотримуватися.
Більшість висловили думку, що розміщення таких тимчасових споруд нашому місту потрібно, а тим більше на набережній. Мотивували тим, що зараз до ладу приводиться міст, центральна площа та площа перед будинком культури, а ця територія стане «чорною плямою» на загальному оновленому вигляді центру міста. Тож проголосували за те, щоб дати життя цій ідеї. Враховуючи всі висловлені пропозиції та побажання проект буде доопрацьований.
Також затвердили проектно-кошторисну документацію капітального ремонту з заміною покриття площі Народної в м.Іршава та капітального ремонту вул.Чапаєва в м.Іршаві.
Шановні відвідувачі, просимо вас залишати свої коментарі. Висловлюйте ідеї та пропозиції щодо будівництва малих архітектурних форм на березі річки Іршавка. Це питання ще буде розглядатися на засіданні виконкому тож всі пропозиції будуть враховуватися.
Будемо вдячні за висловлені думки.

Додати коментар

До уваги коментаторів, на сайті забороняються:

  • Заклики до насильницької зміни або повалення конституційного ладу чи до захоплення державної влади;
  • заклики до зміни адміністративних меж чи державних кордонів України, порушення порядку, встановленого конституцією України, законодавством України;
  • Розпалювання расової, міжнаціональної та релігійної ворожнечі, поширення завідомо недостовірної, неповної або упередженої інформації;
  • Прямі або дотичні образи будь-кого, зокрема політиків, чиновників, журналістів, авторів статей та інших учасників ресурсу, в тому числі за національну, етнічну, расову, політичну або релігійну приналежність;
  • Розголошення особистої інформації будь-якої особи без її відома і попереднього дозволу;
  • Вживання нецензурної лексики;
  • Розміщення тексту рекламно-комерційного змісту;

У випадку недотримання вказаних формальних та неформальних правил адміністрація сайту залишає за собою право вилучити повідомлення, яке суперечить правилам.
     

Захисний код
Оновити

Коментарі   

 
-3 # 24va 12.06.2012, 20:23
Із трьохстороннім екраном на круговому файно придумано, лише його потрібно зробити так оби він із далеку проглядався, і файно його оформити. Но і оствітлити клумбу тоже треба. Електронне табло нормально би вигляділо і на міській раді де стіна без вікон, тай на башні торгового центру.

Що до розбудови набережної біля РБК, ідея дуже гарна, но лише не квадратні домики, у нас у іршаві і так усьо квадратноє. Булоби файно зробити опуклим (напівкруглими) будинки з боку річки із великим панорамними вікнами, вони би і виглядали по сучасному і зробили різноманітнішим наше місто.
Шось наподобі сього лише з одним поверхом: dunay.com.ua/.../...
www.chaoslend.ru/.../pok-1.jpg

P/S
кнопку "Надіслати" не видно.
Відповісти
 
 
+15 # Денис 13.06.2012, 12:14
Невже комусь кортить ****** і так занедбану набережну в м.Іршава. Це ілюзії щодо доцільності будівництва МАФів будь -де. Хто буде відвідувати ці "тераси" ???
Відповісти
 
 
+16 # Slavka 13.06.2012, 17:04
я дуже рада, що Iршава буде кращою.треба ще вiдремонтувати дороги, бо на ямах колеса можна залишити.
Відповісти
 
 
-22 # Іван 12.06.2012, 23:35
Дуже хороша ідея що-до табло на кругові. Нічого поганого нема і в терасах, але їх треба зробити гарно, щоб вони були доповненням до набережної.Лиш не давайте нічого там робити Бічові, бо то буде не літня тераса, а "кутиць". З амфітеатром почекайте, басейн для міста і району буде доцільнішим,а можливо і прибутковішим.К аток зимою можна і так зробити.Були б морози і хотіння.

P.S.: Це була лише моя думка. Але, Іршава змінюється в кращу сторону. Так тримати.Молодці .
Відповісти
 
 
-23 # Із Фийсбука 13.06.2012, 12:23
Дивіться як великі патріоти пишуть про Іршавська керівництво!!! "Денис Добра -
Так звані МАФи вже добралися і до центру та набережної міста Іршави... тут по посиланню ніби обговорюєтоя(ле галізується) їх статус - почитайте rada.irshava.info/.../" Я Думаю що ця людина має в першу чергу з собою розібратися!!!
Відповісти
 
 
+22 # Денис Добра 14.06.2012, 02:27
для автора під ніком "Із Фийсбука" - Якщо в моєму коментарі згадується хоч словом керівництво, розібратися і т.д. - то це наклеп. Якщо комусь кортить зводити зі мною рахунки - то нехай не прячеться за ніком "Із Фийсбука". Дописувач повинен розібратися самі в собі і тих "покращеннях" які пропагує... Коли немає аргументів в дискусії - тоді в хід іде наклеп.
По суті цей комент - донос по сталінськи, який має на меті "зделать всеобщеє негодованіє".
Відповісти
 
 
+25 # Олег 13.06.2012, 15:13
Це абсолютний несмак та відсутність будь-якої естетики. Проект розроблений непрофесійно - з порушенням багатьох архітектурних, містобудівельни х та природоохоронни х норм!

Невже іршавчани, які зараз розбудовують Чехію, Італію та Португалію, не бачать різниці між європейською естетикою та цим базарним варіантом "благоустрою"?
Відповісти
 
 
+21 # 24va 13.06.2012, 21:39
Якщо тверезо подивитись на забудову набережної біля РБК, то для будівництва там міста не має, готові будівлі будуть завбільшки із "туалети". Якби на набережній файно викласти плиткою територію понакладати лавочки і освілення, то у Іршаві з'явилося б нове гарне місце для відпочинку. Доречі там вже є бар "рибка", я би порадив місцевій владі придивитись до нього, якшо вже так хочеться збудувати шось нове то на місці цього бару можна збудувати доволі гарне кафе із такими панорамними вікнами як я писав у першому пості.
Відповісти
 
 
-16 # Йосип 14.06.2012, 02:11
У мене є пропозиція до Степана Степановича Бобика. Є такий поважний чоловік як Олег Олашин. Він, так я розумію, архітектор, дизайнер. А так як проектом робудови мають займатися професіонали (щоб дійсно вийшло гарно, як ми того хочемо), то я би порадив офіційно запросити цю людину до Іршави, щоб він порадив чи запропонував свій план розбудови. Він може зробити це, але боїться, що його у Іршавській міській раді ніхто не буде слухати. А було б добре послухати розумну людину з цього приводу.
Що торкається МАФів, то маю слідуючу думку. Нічого поганого у їх встановленні не бачу, лише при їх проектуванні особливу увагу треба звернути на саме слово "мала архітектурна форма"
тут є визначення, що таке МАФ www.kpl.org.ua/.../1679
Відповісти
 
 
+16 # Олег 14.06.2012, 11:48
До Йосипа Маланки:
Помиляєтесь, я не архітектор, я просто небайдужа людина. І може дозволите мені самому вирішувати, що робити? Я в секретарі Вас не брав...
Відповісти
 
 
-19 # Земляк 14.06.2012, 16:55
МАФи на цій набережній однозначно покращать естетичний вигляд міста, інше питання системи комунікацій (туалети та протічна вода), які обовязкові для кафе та барів. Щодо остаточного проекту МАФів то це питання, я думаю, ще не пізно обговорювати. Ніхто не заважає архітекторам надіслати свої проопзиції в міськраду. Все рівно це будуть тільки ескізи і аж ніяк не технічна документація. Практика взагалі показує, що біля нормальних відповідальних підприємців територія завжди знаходиться у нолежному стані. Тому, шановна мерія, у разі якщо вирішите надавати дозволи на розміщення там МАФів думайте кому Ви їх видаватимете.
Відповісти
 
 
+27 # Макс 14.06.2012, 21:08
Відколи генделики покращують естетичний вигляд міста?
Відповісти
 
 
+24 # Іршавчанин 14.06.2012, 21:22
Люди добрі, яке трьохстороннє табло? Кому його треба? Нашто вам ці псевдомодні штуки? Що за комплекс меншовартості?
Іршава має сою багату історію - благоустрій і зовнішній вигляд міста має якось із нею співвідноситися.

І ці кабаки кому треба? Лиш іспортять вид набережної - ніякого толку від них.
Відповісти
 
 
+41 # Василь Васильович 14.06.2012, 21:58
Може просто обмежитися бруківкою, ліхтарями і лавицями? Кафе та квіткові магазини зі скляних тимчасових конструкцій - ця практика повинна увійти в минуле. Ніде в світі такого нема, а тим більше на набережних. Набережні повинні використовувати сь для прогулянок та відпочинку, а не для п'янки та торгівлі.
Відповісти
 
 
-10 # smeet 21.06.2012, 23:48
Якщо будуть самі лавиці і ліхтарі то вони там пробудуть недовго.Як показав досвід їм скоро стають на шию не зовсім тверезі хлопці вночі.Якщо там будуть продавати соки і морозиво-власни ки вимушені будуть дивитися за порядком бо майно буде їхнє.Отож і за порядком будуть дивитись.Тай і більш прозаїчно а хто збудує це все і за які гроші? Невже ви думаєте що міський бюджет має такі гроші щоб зробити це все?Тільки підприємці за власні кошти можуть це зробити.Завданн я влади зробити так, щоб все це мало пристойний вигляд,естетичн і вимоги і не мішати підприємцям зробити гарним наше місто.А взагалі цілий світ вечером прогулюється біля рік, морів, океанів-коли тепло-люди тягнуться до води.
Відповісти
 
 
-15 # 24va 14.06.2012, 22:38
Не, всьо таки треба було зробити 3D варіації кругового, із трьома екранами та іншими ідеями, наприклад статую (шось на подобі статуї у Сільці та Камянському) тоже непоганий варіан. Просто треба показати людям як та чи інша ідея буде виглядати в реальності, щоб потім не було ніяких дорікань і скарг.
Відповісти
 
 
+24 # Іршавчанин 15.06.2012, 13:14
А чим поганий гарно підстрижений зелений газон? Статуями вже запаскудили все Закарпаття замість того, аби зберегти та відновити вже існуючі пам'ятки...
Відповісти
 
 
-12 # 24va 15.06.2012, 18:55
Уповіште які у іршаві є памятники і памятки культури кроми моста?? усьо шо мош було відновити та відновили або розібрали, треба стройити шось новоє оби через 50 років ото стало памятков культури!
Відповісти
 
 
+17 # Олег 16.06.2012, 00:49
Ви справді вважаєте, що електронне табло та генделики через 50 років стануть пам'ятками культури?
Відповісти
 
 
-8 # 24va 16.06.2012, 09:51
Я за табло і генделики нич не писав ош они стануть памятками культури. Ви шось фантазуєте.
Відповісти
 
 
-21 # Іван 15.06.2012, 09:40
Дуже багато людей, які прагнуть до успіху, нерідко залишають всі зусилля після першої поразки, інші нарікають на долю, треті - покладаються на удачу ... А Дехто уже їздить на вузькоколійці аж до Сухої, і взагалі незвертає увгу на себе "Працьовитого", і керується постійно принцепами "Якщо нічого нероблять - це добре, а коли хтось щось намагається зробити - це погано" Краще б Ви їздили собі по шпалах аж до Лисичева!
Відповісти
 
 
+14 # Віра 15.06.2012, 12:00
Щодо оформлення кругу, то ідея прийнятна, тут, думаю, не треба вигадувати велосипед, а іршавчани і гості міста будуть лише вдячні за ще одну приємну і корисну справу. А от щодо набережної біля РБК, то тут я згідна з окремими коментарями. ЇЇ дійсно треба привести до ладу (ви давно проходили повз? там, вибачте, так смердить!!! елементарно прорвало, напевно, каналізацію), оздобити флорою, освітлити і без МАФів!!!
Щодо амфітеатру. Ідея чудова, але довести до ладу басейн було би набато краще на ближню перспективу. А вже на дальню - можна і амфітеатр.
А взагалі можу висловити не лише своє враження, а й багатьох моїх знайомих:місто ожило, місто стає МІСТОМ!!!Дякуєм о щиро всім, хто нарешті почав дбати про його вигяд і його МЕШКАНЦІВ!
Відповісти
 
 
+26 # Олег 15.06.2012, 13:23
Івану Костику:
А Ви, Іване, до якої категорії себе відносите?
Якщо Ви не помітили, тут йде обговорення благоустрою Іршави, а не збереження вузькоколійки. Ну, але якщо Ви такий шанувальник Анці Кушницької, то може напишете, що особисто Ви зробили для її збереження та відновлення?
Відповісти
 
 
+15 # Пітьо 15.06.2012, 13:39
Тко сись проект робив? Уповіжте му, ош Іршава - не Шанхай.
Відповісти
 
 
-19 # Іван Косик 15.06.2012, 16:06
Олеже! Я Би взагалі не звертав увагу на п.Дениса Добра якому навіть побалакати невдається як слід, але, після того коли в фийсбукови він пише мені " Якщо Ти підтримуєш цю ідею та пішов Ти на ....й" тож Олеже про що тут далі говорити коли ну нього ...й у голові! а взагалі я говоррив про вузькоколійку щоб дати людям зрозуміти що людина много тільки говорити може, а робити нічого!
Відповісти
 
 
-18 # Іван Косик 15.06.2012, 16:12
Якщо ви такі генії, то не будьте такими гордими, підіть у Іршавську мерію із вашим варіантом, а потім пукайте. А мер, яйраз і є справжнім мером, що вміє прислухатись навіть до таких геніїв як ви!
Відповісти
 
 
+39 # Микола Кирилович 15.06.2012, 16:24
Гадаю, що збудоване в центрі Іршави коло з привезеним туди грунтом (між мостом і пам'ятником полеглим воїнам) має бути кітковою клумбою. І лише клумбою. А взагалі останнім часом центр нашого міста змінився. Змінився на краще. Згадайте лише, які ще кілька років тому були тротуари (яма на ямі!), яким нещодавно був п'ятачок між церквою і "Веселкою" (яма на ямі!). Минуло лише півтора роки після місцевих виборів -- і про ті ями принаймні в центрі міста ми вже забули. Тротуари вже такі, які й мають бути в європейському місті. Ось я сьогодні пройшовся від штреку (від залізничного переїзду) до п'ятачка -- і лише на парному боці вулиці Гагаріна нарахував 39 (тридцять дев'ять!!!!!!!) молоденьких деревцят. Навколо кожного три кілочки і кожне прив'язане мотузкою до кілочків. А на непарному боці вулиці висаджено приблизно стільки ж саджанців! Що б хто не казав -- а місто наше гарнішає. Зокрема й тому, що в місті з'явився господар, який вміє професійно організовувати міське господарство. І бажає працювати. Щодо ж генделиків в центрі міста, то я проти збільшення їх кількості. Достатньо й тих барів і кафе, що вже є. Набережна має бути не для п'яниць, а для людей тверезих!!! Микола Паранич. 15 червня 2012 р.
Відповісти
 
 
+29 # Андрій 16.06.2012, 12:37
Дійсно - хочете добра для міста та мешканців?

Створіть повноцінний конкурс "Місто Іршава".
Введіть туди загальне бачення європейського міста.
Покличте-запропонуйте архітекторам, дизайнерам, художникам, фотографам, небайдужим людям та мешканцям всіх вікових та соціальних рівнів - висловити своє бачення цього феномену.
Зробіть конкурс анонімним (ніяких дипломів, імена та статусів), та віддайте можливість вибирати кращих всім мешканцям міста - минулим (ті хто виїхали, але кому болить мала Батьківщина), теперішнім та майбутнім, всім небайдужим.

Станьте відкритими та прозорими.

З повагою.
Відповісти
 
 
+21 # Slavka 16.06.2012, 21:39
У нас коли хотiли зробити змiни, дали на мiский web таку вiзуалiзыцiю

staralubovna.sk/.../...
Гарний парк вийшов. А тут, чесно кажучи я вообще не поняла про що ви сважаєтеся. Менi отi будки нагадують автобуснi остановки. I я спочатку не могла зрозумiти, чому так бiля себе стоять .
Зробiть гарну навережну, щоб мами з колясками могли там гуляти. Нащо там такi будки страшнi
Відповісти
 
 
+2 # ja 18.06.2012, 16:58
Іршава процвітає і це радує нас усіх, дякуємо тим людям що стараються працють,Дякуємо меру)він супер)парк був гарним освітленим,А тепер всі ті що накуряться напються всьо ламлють бють що бачать,Повбиват и би таких де***ів,,які не вміють це берегти,Потім говорять що Іршава кончена нічого люди не роблять,,Вони стараються для нас для всіх людей хто проживає,такшо нарож бережіть природу і наше гарне місто!!!!!!!!!! !!
Відповісти
 
 
+16 # Андрійко 19.06.2012, 09:09
привіт усім, люди добрі. про шо ви говорите. Шося гризете ? вам поставили питання? чи зазвідали вашу думку та відповіште нормально
, а свої лічні стосунки рішайтее сам на сам. а не ведетеся так гиби вам кістку кинули. маєте своє мненіє та кажіть конкретно.
я вистловлюю свою думку: на кругу я вижу акуратну клумбу, годинник мош із квітів зробити. кафешки на набережній не треба. мош просто там навести порядок.
Відповісти
 
 
+11 # Микола Кирилович 22.06.2012, 10:37
Вітаю всіх іршавчан із ювілеєм! До 1982 року Іршава була селищем міського типу (с.м.т.). А в 1982 році Верховна Рада Української РСР надала Іршаві статус міста. Пам'ятаю, що моя вулиця Партизанська тоді ще не була газифікована. Щоб був на кухні газ, ми купляли газові балони. У 1988 році вулицю Партизанську газифікували. Тоді ж, в останні роки соціалізму, встигли збудувати новий районний будинок культури. Вже 30 (тридцять!!!) років Іршава -- місто! Вітаю іршавчан з ювілеєм! За краще майбутнє Іршави й України!
Відповісти
 
 
+10 # Микола Кирилович 25.06.2012, 19:06
Кому заважає відсутність так званих малих архітектурних форм на лівому березі Іршавки під вікнами районного будинку культури? Заважає капіталу. Адже капіталу завжди мало того, що в нього вже є. Капіталу завжди мало землі. Капіталу завжди мало прибутків. Капіталу завжди мало влади. Отже, міська рада піддалася тиску капіталу. І зовсім скоро замість куточка природи в самому центрі міста виростуть нові генделики. Якщо вже міська рада дала чи дасть дозвіл на це, то прошу хоча би ось про що: не давайте дозволи на торгівлю там алкогольною та тютюновою гидотою. НЕ ДАВАЙТЕ ТАКІ ДОЗВОЛИ!!! Щоб не став лівий берег Іршавки місцем для п'яниць. Щоб людині, яка хоче дихати чистим повітрям і має на це право, не довелось тікати від гидкого диму тютюнового. Якщо вже дихати димом, то краще димом від шашлику, ніж димом від тютюнової гидоти. Микола Паранич. 25 червня 2012 р.
Відповісти
 
 
+8 # Liliana 07.07.2012, 12:01
Цитую Микола Кирилович:
Кому заважає відсутність так званих малих архітектурних форм на лівому березі Іршавки під вікнами районного будинку культури? Заважає капіталу. Адже капіталу завжди мало того, що в нього вже є. Капіталу завжди мало землі. Капіталу завжди мало прибутків. Капіталу завжди мало влади. Отже, міська рада піддалася тиску капіталу. І зовсім скоро замість куточка природи в самому центрі міста виростуть нові генделики. Якщо вже міська рада дала чи дасть дозвіл на це, то прошу хоча би ось про що: не давайте дозволи на торгівлю там алкогольною та тютюновою гидотою. НЕ ДАВАЙТЕ ТАКІ ДОЗВОЛИ!!! Щоб не став лівий берег Іршавки місцем для п'яниць. Щоб людині, яка хоче дихати чистим повітрям і має на це право, не довелось тікати від гидкого диму тютюнового. Якщо вже дихати димом, то краще димом від шашлику, ніж димом від тютюнової гидоти. Микола Паранич. 25 червня 2012 р.



Повністю погоджуюся!
Відповісти
 
 
0 # валька 06.07.2012, 13:03
можна полагодити вул. Л.Українки
Відповісти
 
 
+2 # житель 07.07.2012, 07:32
я думаю що пора уже в центри и фонтан наладити.ато стоить и пропадае.а на набережний це хороша думка пора ии уже привести до ладу
Відповісти
 
 
+14 # Микола Кирилович 08.07.2012, 10:24
Маршрут моєї ранішньої прогулянки вздовж річки Іршавки недовгий: з вулиці Партизанської на провулок Партизанський, звідти через висячий місток на Набережну, далі вздовж правого берега річки за водою. Гуляю там вранці, поки не настала полуднева спека липнева. Пройшовся, подивився, послухав, посидів – і додому тим же маршрутом. Раптом сьогодні біля спуску до річки побачив сліди компаніі, що вчора тут відпочивала. Одних лише склянок від тої гіркої сечоподібної гидоти, котру пивом називають, нарахував на одному квадратному метрі десять штук – шість скляних і чотири металеві. Невже так важко після поглинання пива скласти цю тару в один чи два пакети, взяти їх із собою і кинути в бак для сміття?
Та ні, не важко. Внутрішньої культури, вихованості нема. Засмічуємо місто, в якому живемо. А ще скаргуємося, чому нас в Європу не приймають. А кому ми у тій Європі потрібні такі дикуни?..
Микола Паранич.
8 липня 2012 р.
Відповісти
 
 
+6 # Микола Кирилович 17.07.2012, 17:09
Сьогодні я під враженням. Щойно повернувся додому з центра Іршави. Там подивився встановлений на центральній площі міста сонячний годинник, в центрі кола металевий стилізований глобус, на якому в центрі Європи написано "Іршава". А по краях великого кола зроблені маленькі кола (їх є сім), в яких написані імена й прізвища відомих людей Іршавського району, які проявили себе в різних сферах діяльності: талановитий художник, лікар від Бога, спортсмен-силов ик, закарпатський письменник, автор пісень і два співаки народні артисти України. Та є в колі цьому місце для ще одного імені. Подумав ось що. А в якій галузі працюють найбільше людей на Іршавщині? Звичайно ж, найбільше іршавчан зайняті в сільському господарстві. Селяни нас усіх годують. Гадаю, що сільські трударі також заслужили бути представлені тут. Пропоную написати туди восьмим невтомного сільського трударя двічі Героя Соціалістичної праці Юрія Юрійовича Пітру. А ви як гадаєте?
Микола Паранич, м.Іршава.
17 липня 2012 року.
Відповісти
 
 
0 # Сепаратіста 20.07.2012, 21:46
Хочу звернутися до міської влади, чому лавички у центрі покрасили у жовтий колір? старий колір був кращий побайцований із лаком так вони вигляділи май строго і здавалися старішшими, а ви взяли і покрасили на жовтий колір! розчарували ви мене. Надіюсь влада зверне увагу на цей кометар і зробить все правильно.
Відповісти
 
 
+6 # Микола Кирилович 10.08.2012, 22:26
Сьогодні п'ятниця 10 серпня, вечір. Вертаюся додому через великий міст. Аж раптом бачу, що на нещодавно встановлених, але ще неввімкнених світильниках вже нема скляних деталей. На усіх чотирьох. Окремі рештки розбитого білого скла внизу лежать.
Жаль. Дуже жаль. Чесно кажучи, десь в глибині душі я передбачав, що таке можливе. Та все ж сподівався, що цього не станеться. Але невідомий дикун не дав світильникам навіть трохи попрацювати, навіть трохи посвітити в центрі нашого міста.
І що ми за народ такий? Звідки в нас ідіоти такі з'являються?..
Микола Паранич.
10 серпня 2012 р.
Відповісти
 
 
+2 # smeet 21.09.2012, 16:57
Ось це зробили напевне ті кому не до вподоби те що робиться тепер в Іршаві
Відповісти
 
 
+8 # Олександра 21.09.2012, 16:58
Я давно вже не проживаю в Іршаві, але вона мені рідна, тому відпустки стараюсь проводити тут. Дійсно, Іршава за два роки змінилася до невпізнаня. Центр красивий. Гарна площа, впорядкований «пятачок», видно що влада робить багато для того, щоб зробити Іршаву гарним європейським містечком. Але ….є і ложка дьогтю в бочці меду. Як мені здається немає в місті плану по забудові центру міста і бачення яким цей центр має бути. Від цього страждає архітектурний ансамбль центральної частини міста і хаотичність забудови справляє не дуже добре враження. А те як новою будовою закривають весь бік райстоматполікл ініки взагалі не вписується в здоровий глузд.Як можна закрити вікна функціонуючого лікувального закладу? Адже ж там працюють живі люди, яким потрібне сонячне світло. І чому не реагує КРУ на те, що значно збільшаться витрати державних коштів на освітлення державної установи (логічно якщо вікна закриють то світити треба буде електрикою, гроші на яку має витрачати держава).
Відповісти
 
 
+6 # Melli 10.11.2012, 01:18
народ ви шо вопще з дуба рухнули яки ганделики вам шо не доста гаделикив по иршави? ви хоть розумиете чим их бильше тим бильше дити туди ходять и задумайтеся туди ходять наши з вами дити!!!
я розумиву шо дорас ся почне но не треба бо я за дитинов никаву айбо подумайте ош нераз идеме увичири по улици та видиме дитвака 13-16 рокив з цигаретликом тий пивом та уто нормально вопще заборонити продавати неповнолитним а не зайдеш у магазин та не гадалиби ти и норкотики продати обись лим давав гроши треба мискив влади приникати до магазинив!!!
Відповісти
 
 
+2 # Врач 02.02.2013, 20:56
Боже! Люди Ви бачите шо ви пишете?!?! Майже шо ні.
Нашо Вам фасади на набережній оформляти, екрани ставити (які коштують дорого, а спишуть грошей ще більше)
не вже в нас одна проблема в екранах, набережних і т.д.
А ви ніхто не задумовувався за стан рай лікарні, в якому вона стані, фінансування лікарів, середнього і молодшого персоналу? про мед обладнання, про то шо в аптечних складах лікарні немає ліків - причина, немає грошей бо гроші йдуть на всі дурниці, на екрани, і всей той непотріб котрий написаний вище.Скоротити витрати і економію можна направити на важливі для населення благи.
Наступен питання це дороги, не лише м.Іршави, а й Іршавського району, вони жахливі їх нікому не треба, третє це освітлення вулиць, четверта- вода, питна вода, адже практично у кожного 3го жителя іршави має власну воду(колодязі, скважини і т.д.) п"яте це каналізація - вона практично відсутня як в м.Іршаві так і в сільській місцевості.

Ось над чим потрбно працювати, на тим що конче потрібно, а не те що може потерпіти.
Бо якщо продовжувати у такому дусі то буде як кажеться постоли і машлики, тобто центральна площа красива, дороги діля неї немає, є екрани - світла нема, є красиво оформлений фасад набережної - а фасад лікарні розпався.
задумайтеся люди добрі!
Відповісти
 
 
+1 # простак 03.02.2013, 17:39
такі проблеми владу не цікавлять ...
Відповісти
 
 
+1 # Микола 04.02.2013, 22:00
А мене вразило ось що. Кілька днів тому увечері (коли вже стемніло) йду з дому до "Барви" за покупками. Проходжу через міст. Аж бачу -- вже немає світильників білих. Усіх чотирьох вже нема. І знову прийшла думка про те, що навряд чи хтось приїхав в Іршаву з іншого міста чи з іншого району, щоб розтрощити нашу нічну красу. Це міг зробити тільки наш, іршавський дикун (або дикуни). Оскільки це вже не перший раз, то поділюсь думками. Якщо знову міська влада організує встановлення нових світильників на мості замість розтрощених, то чи маємо гарантію, що нові світильники ніхто не розтрощить? З нашими дикунами іршавськими такої гарантії нема!.. Якщо світильники відновлять, то й вони прослужать максимім декілька місяців. Тому пропоную міській владі ось що: якщо іршавчани нездатні захистити від вандалів цю красу, то не треба відновлювати на мосту світильники. Рани на мосту залатайте, зафарбуйте. Не буде на мосту світильників -- нічого мерші дикунській буде бити, трощити, нищити. Рівень культури міста визначається не лише рівнем культури найосвіченіших, наукультурніших його громадян, а й рівнем безкультур'я хамів, бидла тупорилого, дикунів, які теж живуть в нашому місті. На жаль... Микола Кирилович Паранич. 4 лютого 2013 р.
Відповісти